Unde iti poti repara cutia de directie

Cea mai buna definitie a unei cutii de viteze este aceea ca este un tren de transmisie continut sau o unitate mecanica sau o componenta constand dintr-o serie de roti dintate integrate intr-o carcasa. De fapt, numele in sine defineste ceea ce este – o cutie care contine unelte. In sensul cel mai de baza, o cutie de viteze functioneaza ca orice sistem de viteze; modifica cuplul si viteza dintre un dispozitiv de conducere, cum ar fi un motor si o sarcina. Angrenajele din interiorul unei cutii de viteze pot fi oricare dintr-un numar de tipuri, de la angrenaje conice si angrenaje conice spirale la angrenaje melcate si altele, cum ar fi angrenajele planetare. Angrenajele sunt montate pe arbori, care sunt sustinuti si rotiti prin intermediul rulmentilor elementelor rulante. Cutia de viteze este o metoda mecanica de transfer a energiei de la un dispozitiv la altul si este utilizata pentru a creste cuplul in timp ce reduce viteza.

Aceasta se mai poate defecta din cand in cand, insa cand ai profesionisti precum reparatiicasetedirectieauto.ro care se ocupa cu reparatia casetei de directie, nici nu trebuie sa te gandesti sa cumperi alta noua.

Sistemul de directie utilizat in multe masini moderne este un sistem de directie cu pinion si cremaliera. Cremaliera si pinionul sunt compuse din mai multe componente, inclusiv articulatiile universale, arborii principal si intermediar, iar in centru este cremaliera de directie sau cutia de viteze. Aceasta unitate centrala primeste intrarea de la sofer, prin intermediul volanului si coloanei de directie si trimite un semnal mecanic la tije si arbori de directie pentru a efectua viraje stanga si dreapta netede si eficiente.

Iata cateva simptome sau semne de avertizare care va avertizeaza asupra unei potentiale probleme de preparare cu suportul de directie.

Volan foarte strans

Sistemele de directie cu pinion si cremaliere de astazi sunt sustinute de o unitate de servodirectie care utilizeaza presiunea hidraulica pentru a permite o manevrare usoara si rapida a volanului. Cand volanul se simte strans sau este mai greu de rotit decat de obicei, se datoreaza de obicei cresterii mai multa caldura a cutiei de directie sau a cutiei de viteze sau a pierderii presiunii hidraulice de la unitatea de servodirectie. Oricum ar fi, este o problema care nu va disparea si ar trebui inspectata cat mai curand posibil de catre un mecanic certificat ASE. Uneori este la fel de simplu ca adaugarea mai multor lichide de servodirectie sau o ajustare minora care poate rezolva aceasta problema si extinde durata de viata a rack-ului de directie.

Scurgerea lichidului de servodirectie

Dupa cum s-a mentionat mai sus, uneori directia stransa este indicata de lichidul de servodirectie redus. Cu toate acestea, deoarece cutia de directie este alimentata hidraulic, nivelurile de lichid nu vor scadea decat daca exista o scurgere undeva in sistem. Odata ce ati inceput sa scapati lichid de servodirectie, inseamna ca exista o garnitura slaba, o garnitura rupta sau o alta problema mecanica care cauzeaza scurgerea care trebuie remediata cat mai curand posibil. In caz contrar, cutia de directie sau cutia de viteze vor dezvolta exces de caldura, putand rupe treptele de viteza si alte componente care ar putea duce la un accident.

Date de contact pentru service-ul recomandat:

•          Adresă: Strada Badea Dumitru 16, sector 5, București

•          Telefon: 0765 378 223