ajutor digital pentru firma ta

Sa iti deschizi o firma online in ziua de astazi a devenit destul de usor, mult mai usor decat un magazin la colt de strada. Insa, chiar si cu libertatea spatiului online tot trebuie sa stii ce faci atunci cand decizi sa iti vinzi produsele sau serviciile. Poate ca nici nu vrei sa vinzi, ci doar sa promovezi o imagine, insa tot vei avea nevoie de optimizare seo pentru a atinge un numar mare de vizualizari. 

ajutor digital pentru firma ta

Cel mai avantajos este sa apelezi la servicii profesionale precum o agentie Facebook Ads, care sa poata implementa tehnici SEO. SEO (Search Engine Optimization) inseamna: „Optimizarea motorului de cautare”.

Acest termen defineste toate tehnicile implementate pentru a imbunatati pozitia unui site web in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare (SERP). Se mai numeste si referinta naturala. Obiectivul unui expert SEO este de a imbunatati vizibilitatea site-urilor web pe care le sustine facandu-le sa castige spatiu pe motoarele de cautare. Scopul este de a aduce intr-un singur punct comun utilizatorii spre domeniile de interes. De exemplu, daca un magazin va vinde pantofi, atunci expetii SEO vor implementa tehnici si cuvinte cheie pentru a atrage potentiali clienti spre anumiti pantofi sau un anume brand pe care magazinul respectiv il ofera.

Care sunt principalele criterii in SEO?

In Romania si, in general, in toata lumea, site-urile cele mai vizitate de catre utilizatorii de internet sunt cele care apar chiar in prima pagina a rezultatelor (printre primele 10). Din aceste 10 rezultate, primele 3 site-uri sunt cele mai vizitate.

Conform studiilor, cifrele pentru procentul de click-uri pe rezultatele cautarii Google pe baza pozitiei lor pe SERP sunt urmatoarele: 

-Prima pozitie: 33% din click-urile de pe computer;

-A 2-a pozitie: 15,6% din click-urile de pe computer si la fel de pe mobil;

– A 3-a pozitie: 10% din click-urile pe computer si la fel de pe mobil;

Prin urmare, primele 3 rezultate reprezinta aproape 60% din click-urile pe motoarele de cautare. De aici se deduce importanta de a fi plasat in primele 10 rezultate ale motoarelor de cautare.

Google evalueaza site-urile in functie de nivelul de relevanta. Cu cat statisticile sunt mai bune, cu atat sunt vizibile si se apropie de prima pagina. Pentru a fi relevante pentru motorul de cautare, sunt luate in considerare mai multe vizite pe site.

Optimizarea pe pagina site-ului reprezinta setul de tehnici menite sa imbunatateasca calitatea continutului unui site sau a unei pagini web. Pentru a obtine aceste rezultate, mai multe elemente trebuie perfectionate din strategia de cuvinte cheie:

 -Eticheta titlului;

-Etichete Meta (meta descriere, roboti, cuvinte cheie);

-Marcaj semantic (H1-H6);

-URL-uri;

-Continutul paginii (Corp);

-Retea interna (legaturi interne);

– Facebook Ads. 

Mediul din afara paginii web reprezinta tot ceea ce se refera la mediul unui site si, prin urmare, link-urile care redirectioneaza catre sursa paginii principale devin foarte importante. Sursa de link-uri externe (link-urile de back-back de pe site-uri de calitate vor fi mai relevante pentru Google).  

Cantitatea de legaturi este, de asemenea, un factor, dar este mult mai important sa se puna accent pe calitatea link-urilor decat pe cantitatea acestora.